Jag hoppar

Om att hoppa av, att hoppa på något nytt och att hoppa rakt in i det okända. Här hoppas jag få diskutera med dig hur man gör för att leva sitt bästa liv. Hur vet man att man hamnat rätt? Vad är guldkant? Vad innebär det att ha balans? Är det bra att vara nöjd?

Jag är inte alltid trött, ibland sover jag

Publicerad 2020-01-19 21:47:10 i Allmänt, hälsa,

(Var beredd på att falla i beundran för detta världsrekord i antal gånger man kan klämma in olika böjningar på trött i ett enda stycke):

Söndag. Min tröttaste dag. Men idag sken solen och vi var ute på promenad. Det gjorde väldigt, väldigt gott för mig så jag frågar mig varför jag inte gör sådant oftare? Varför det istället gärna blir att jag sitter inne och gottar mig i min trötthet när jag är trött så att jag blir ännu tröttare? 

Det som gjorde det lättare att komma ut idag kan ju dock vara att vår största influenser solen plötsligt visade sig igen. Jag gissar att hon hållit sig gömd sen i november i ett fåfängt försök att få återkomma i en extravagant entré. Och som hon lyckades! Min instagram har fullständigt svällt över med bilder på henne. Jag tycker att det är så fint att se hur vi här i Sverige lever upp så när vi får lite ljus. 

(null)
Vi var och gick i Fjärås Bräcka som är ungefär 15 minuters bilresa från oss. 

(null)

(null)
Man tager vad man haver. Så gott med Oboy!

Nu ser jag fram emot en ny vecka och hoppas att både du och jag får en riktigt fin sådan!
/Ida




Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Veronika

Publicerad 2020-01-19 22:52:28

Håller med solen gör underverk! Tack för ditt besök på min blogg - och Strandbaden är fantastiskt (säger jag inte bara för vi bor här 😶.) Gå in och kolla deras hemsida - det ligger väldigt fint och har fått mycket bra kritik. Har många vänner som säger detsamma! Kramis

Svar: Tack för svaret. Min man är från Tjörn men ändå har vi aldrig varit och bott på Strandbaden ihop 🙈. Får helt klart bli av snart då. Hoppas ni får det härligt! 🤗
Ida

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Publicerad 2020-01-20 22:05:41

jag håller så med: vilken extravagant entré hon gjorde! Äntligen!! <33

Svar: Verkligen :D! Idag är det dock storm här igen, haha.
Ida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

I över tio år har jag arbetat med marknadsföring, med särskilt fokus på kommunikation inom sociala medier. Sedan barnsben har drömmen varit att bli författare och 2019 tog jag steget och slutade på min fasta anställning för att kunna satsa på att skriva en bok. Under 2021 debuterade jag med min första feelgood-roman. Nu tillbringar jag mina dager med att skriva böcker och arbeta som frilansare inom marknadsföring. 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela