Jag hoppar

Om att hoppa av, att hoppa på något nytt och att hoppa rakt in i det okända. Här hoppas jag få diskutera med dig hur man gör för att leva sitt bästa liv. Hur vet man att man hamnat rätt? Vad är guldkant? Vad innebär det att ha balans? Är det bra att vara nöjd?

Snälla, ge mig era bästa tips på bloggar

Publicerad 2020-01-13 20:23:57 i Allmänt,

Eftersom jag är väldigt ny här så försöker jag att lära mig hur allt fungerar. Hur man gör för att prenumera på andras bloggar, var man hittar de absolut bästa och hur man kan söka på de ämnen som man är intresserad av. Det går sakta framåt. Har du några tips på hur man gör och vad man som ny bloggare ska tänka på så säg gärna till!
 
Jag är också väldigt nyfiken på vilka bloggar som ni gillar bäst. Jag hoppas på att kunna fylla på med många fina tips :)! 
 
Själv älskar jag ju mat och eftersom jag dessutom också har börjat med veckomatsedlar så tycker jag att denna blogg är en bra inspiration: Jennys Matblogg.
 
Om man inte har några barn som man måste mätta och man faktiskt inte alltid orkar laga någon mat alls så har jag dock det godaste och snabbste tipset här nedan för att få i sig lite kolhydrater ;). En absolut favorit! Mumselimums.
(null)
 
Trevlig kväll på er! 
/Ida



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

I över tio år har jag arbetat med marknadsföring, med särskilt fokus på kommunikation inom sociala medier. Sedan barnsben har drömmen varit att bli författare och 2019 tog jag steget och slutade på min fasta anställning för att kunna satsa på att skriva en bok. Under 2021 debuterade jag med min första feelgood-roman. Nu tillbringar jag mina dager med att skriva böcker och arbeta som frilansare inom marknadsföring. 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela